Afaja

Uvjeti poslovanja

KUPAC

Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske te koja izvrši narudžbu i plaćanje u putem Internet stranice www.afaja.hr.
Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

POTROŠAČ

Potrošač je u smislu Zakona o zaštiti potrošača svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja.

PRODAVATELJ

Prodavatelj: AFAJA d.o.o. za unutarnju i vanjsku trgovinu, Osječka 6, 51000 Rijeka OIB 78556738831

CIJENE

Sve cijene prikazane na www.afaja.hr izražene su u hrvatskim kunama (kn) za krajnjeg Kupca (PDV je uključen u cijene). Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude su podložne izmjenama i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

FOTOGRAFIJE I OPISI

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača i/ili dobavljača proizvoda. Djelatnici AFAJE nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda, no zadržavamo pravo pogreške u opisu i fotografiji proizvoda, pa Vas molimo da nas, ako iste primijetite, odmah obavijestite na neki od kontakta.
Upit za pojedine proizvode moguć je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu putem e-mail kontakata ili formi za upit navedenih na web stranicama. Po primitku e-mail poruke, djelatnici AFAJE, u najkraćem mogućem roku dat će Kupcu povratnu informaciju o raspoloživosti i cijeni tog proizvoda.
Ukoliko Prodavatelj eventualno nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirat će Kupca, te ga obavijestiti o mogućem terminu isporuke proizvoda kojih nema na skladištu. Po dobivanju takve obavijesti od Prodavatelja, Kupac je e-mailom dužan obavijestiti Prodavatelja da li želi isporuku nekompletne narudžbe, prihvaća novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od kompletne narudžbe. Ukoliko je Kupac narudžbu za proizvode kojih nema na skladištu dobavljača, platio kreditnom karticom, Prodavatelj će terećenje kartice umanjiti za vrijednost proizvoda koje ne može isporučiti ili stornirati ukupno terećenje u slučaju da je Kupac odustao od narudžbe. Ukoliko je pak Kupac iznos narudžbe za proizvode kojih nema na skladištu dobavljača, uplatio na poslovni račun Prodavatelja nalogom za plaćanje ili Internet bankarstvom, Prodavatelj će mu odmah vratiti iznos vrijednosti proizvoda koje ne može isporučiti ili ukupno uplaćeni iznos u slučaju da je Kupac odustao od kompletne narudžbe.

PLAĆANJE

Naručene proizvode i troškove dostave (ukoliko je Kupac odabrao dostavu u organizaciji Prodavatelja), Kupac će platiti temeljem ponude koju će dobiti putem e-maila, jednom od kreditnih kartica s kojima je omogućeno plaćanje putem WSpay™ autorizacijskog sustava ili uplatom na poslovni račun Prodavatelja.
Kada Kupac izvrši plaćanje karticom, njegova kartica se ne tereti do dana otpreme robe sa skladišta dobavljača.
Sve povjerljive podatke kod plaćanja kreditnom karticom, štiti WSpay™ Payment Gateway sustav. Sve o njemu i načinu zaštite vaših podataka pročitajte na adresi www.wspay.info

OTPREMA

Ukoliko je Kupac prilikom upita odabrao i dostavu naručenih proizvoda, ista će se izvršiti putem tvrtke za paketnu dostavu.
AFAJA se obvezuje, u navedenom što kraćem roku koji kreće nakon plaćanja (rok isporuke/dostave naveden u ponudi), isporučiti ispravnu naručenu robu. Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavIjestiti i djelatnike AFAJE kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka. Isporuka proizvoda u našoj organizaciji, moguća je jedino na teritoriju Republike Hrvatske.
Ako je Kupac kod upita odabrao osobno preuzimanje proizvoda, isto podrazumijeva preuzimanje kupljenih proizvoda na adresi skladišta Prodavatelja navedenoj na ponudi. Dostava u organizaciji Kupca podrazumijeva da Kupac sam organizira dostavu preko neke od dostavnih tvrtki.

POVRAT/REKLAMACIJE

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, izuzev kada ste obaviješteni da se uslijed nedostatka proizvoda na skladištu ili otkazivanja transakcije isti ne može isporučiti uz ostale proizvode iz narudžbe, vratite nam pošiljku, a mi ćemo Vam ispravni proizvod poslati na naš trošak.
Kupac može, shodno Članku 45. ZZP, otkazati narudžbu ne navodeći za to razlog u roku od sedam (7) dana. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je Kupac primio proizvod. Kupac e-mailom mora obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju narudžbe. Narudžba se smatra otkazanom kada Prodavatelj primi pismenu obavijest (e-mail). U slučaju otkazivanja narudžbe, Kupac je dužan o svom trošku vratiti kupljene proizvode Prodavatelju.
Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti originalni račun s dopisom o količini proizvoda te broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke, koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.
Prodavatelj se obvezuje Kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva vrijednosti proizvoda, uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun, u roku od 30 dana od primitka pismene obavijesti o raskidu ugovora te primitka i provjere stanja vraćenih proizvoda.
U ostalim slučajevima, reklamacija na naručenu robu rješava se u okviru jamstvenog roka odnosno pod uvjetima jamstva za taj proizvod te Zakonom o obveznim odnosima propisanih obveza Prodavatelja i Kupca. U slučaju da Kupac ima reklamaciju na naručeni proizvod, treba kontaktirati uvoznika navedenog u jamstvenom listu proizvoda.

JAMSTVO

Svi artikli kupljeni putem www.afaja.hr imaju najmanje jednogodišnje jamstvo. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod kupcu. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima Kupac može ostvariti svoja prava.

SERVISNI UVJETI

Kupac je dužan koristiti i održavati kupljeni proizvod u skladu s uputama za upotrebu dobivenim uz proizvod.
Uvoznik garantira da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionirati. Uvoznika odnosno dobavljača proizvoda se obavezuje da će na zahtjev Kupca podnesen u garantnom roku o vlastitom trošku otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda koji su nastali pri normalnoj uporabi u vremenu na koje se odnosi garancija.
Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, Prodavatelj se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim ili vratiti novac Kupcu. Zastupnik proizvođača je obavezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka garantnog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Garancija počinje danom kupovine.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Rijeci.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju:
AFAJA se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Kupcima redovito dajemo mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za povremene marketinške kampanje (slanje newslettera maksimalno jednom u mjesec dana). Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici AFAJE i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Djelatnici AFAJE i partneri koji sudjeluju u održavanju i osiguravanju normalnog funkcioniranja naših Internet stranica, nemaju uvid u brojeve kreditnih kartica, te ostale podatke s kreditnih kartica prilikom unošenja tih podataka na našim Internet stranicama.

PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sukladno čl. 8 ZZP, AFAJA Vam omogućuje da svoje pisane prigovore šaljete na e-mail: afaja@afaja.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u roku od maksimalno 15 dana.

AFAJA d.o.o. za unutarnju i vanjsku trgovinu, Osječka 6/1, 51000 Rijeka, HRVATSKA, Tel./fax: +385/51/551-248, 551-645, 551-646, E-mail: afaja@afaja.hr URL: www.afaja.hr
Društvo upisano u registar Trgovačkog suda u Rijeci pod br. Tt-95/5839-2, MBS: 040033986, PBZ HR6323400091117020831, ESB HR9524020061100391344, ZABA HR8223600001102166244. Temeljni kapital uplaćen u cijelosti u iznosu od 20.000 kuna. Direktor društva Nenad Korica